PokeTimes
HIIIIIIII HEYYY dude! you like totally need ta log in... Very Happy
if u dont have an account then...register ^^
~Artemis~


PokeAura Flashbacks
 
HomeCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Welcome to poketimes.

 

 Let's talk food.! :D

View previous topic View next topic Go down 
Author Message
Holly

avatar

Female Posts : 175
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-01-13
Join date : 2009-07-22
Age : 21
Location : Canada
Favorite Pokémon : .
What site did you come from? : Topix. Haha
Do you Role Play? : No.
Favorite Artist and or Singer : MGK, Krewella, The pretty reckless,

PostSubject: Let's talk food.! :D   Sat Aug 29, 2009 6:22 pm

Okay. So..I'm random..Smile
this forum thinger is to talk about our fav foods.! Very Happy
I made this cuz I'm hungwee.
xD
chitter chatter away my Budddiiees! Razz
Back to top Go down
View user profile
Holly

avatar

Female Posts : 175
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-01-13
Join date : 2009-07-22
Age : 21
Location : Canada
Favorite Pokémon : .
What site did you come from? : Topix. Haha
Do you Role Play? : No.
Favorite Artist and or Singer : MGK, Krewella, The pretty reckless,

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sat Aug 29, 2009 6:22 pm

MY FAV FOOD IS CHOCOLATE. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Holly

avatar

Female Posts : 175
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-01-13
Join date : 2009-07-22
Age : 21
Location : Canada
Favorite Pokémon : .
What site did you come from? : Topix. Haha
Do you Role Play? : No.
Favorite Artist and or Singer : MGK, Krewella, The pretty reckless,

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sat Aug 29, 2009 6:26 pm

OMG I HOPE NOBODY ELSE MADE THIS FORUM O.o
I NEVER CHECKED...oops caps sorry. xD
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sat Aug 29, 2009 6:42 pm

your making me hungry !!!! *stomach growls* SEE!!!!! lol
Back to top Go down
Hazel

avatar

Female Posts : 100
[R]ep|| : 11
Birthday : 1995-06-08
Join date : 2009-07-21
Age : 23
Location : misa misa will do anything for light kun!Does light love his misa misa? omg misa is annoying -.-is light pleased with Misa misa?
Favorite Pokémon : .cydaquil
What site did you come from? : GOOGLE
Do you Role Play? : Yes.
Favorite Artist and or Singer : - bullet for my valentine

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sat Aug 29, 2009 8:29 pm

hmm....my faverite food is noodles Smile
Back to top Go down
View user profile
ΞΞ Z man ΞΞ

avatar

Male Posts : 30
[R]ep|| : 14
Birthday : 1993-09-09
Join date : 2009-07-21
Age : 24
Location : New York
Favorite Pokémon : shiny seviper/skarmory and porygon-z
What site did you come from? : topix/eptc (i still go there)
Do you Role Play? : Yes.
Favorite Artist and or Singer : U2

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sat Aug 29, 2009 11:20 pm

my favorite food... is anything healthy Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Holly

avatar

Female Posts : 175
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-01-13
Join date : 2009-07-22
Age : 21
Location : Canada
Favorite Pokémon : .
What site did you come from? : Topix. Haha
Do you Role Play? : No.
Favorite Artist and or Singer : MGK, Krewella, The pretty reckless,

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sun Aug 30, 2009 7:03 am

lol xD
I also like....
WAFFLEZ! Very Happy
and non- healthy things.
haha
Back to top Go down
View user profile
Dillon

avatar

Male Posts : 262
[R]ep|| : 46
Birthday : 1997-02-17
Join date : 2009-07-20
Age : 21
Location : With Sky.
Favorite Pokémon : Flygon, Arcanine, Torkoal, Jolteon, Luxray, Raquaza...
What site did you come from? : I came from beyond... (trust me!)
Do you Role Play? : Yes.
Favorite Artist and or Singer : U2

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sun Aug 30, 2009 9:15 am

i'm with you, holly... but, uh, i LUV noodles, too... plain, saucy, spicy, pretty much any way...
Back to top Go down
View user profile
Holly

avatar

Female Posts : 175
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-01-13
Join date : 2009-07-22
Age : 21
Location : Canada
Favorite Pokémon : .
What site did you come from? : Topix. Haha
Do you Role Play? : No.
Favorite Artist and or Singer : MGK, Krewella, The pretty reckless,

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sun Aug 30, 2009 10:15 am

ME TOO! Very Happy
WITH PARMESAN CHEESE! =9
ITS THE BEST.
xD
one time I sprinkled some in a really small bowl and ate it. lol I'm so weird. lol!
Back to top Go down
View user profile
Merrrr

avatar

Male Posts : 220
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-09-22
Join date : 2009-07-12
Age : 20
Location : wanting to not have the flu...
Favorite Pokémon : my Arceus, my Empoleon, my Espeon
What site did you come from? : topix and EPTC
Do you Role Play? : Yes.
Favorite Artist and or Singer : the maker of Metal Overlord...

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sun Aug 30, 2009 11:03 am

my favorite food is bread...with nothing on it...
Back to top Go down
View user profile
Merrrr

avatar

Male Posts : 220
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-09-22
Join date : 2009-07-12
Age : 20
Location : wanting to not have the flu...
Favorite Pokémon : my Arceus, my Empoleon, my Espeon
What site did you come from? : topix and EPTC
Do you Role Play? : Yes.
Favorite Artist and or Singer : the maker of Metal Overlord...

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sun Aug 30, 2009 11:07 am

I am 999,999,999,999,999,999,999,999% weird...and that persentage is out of 100...
Back to top Go down
View user profile
Holly

avatar

Female Posts : 175
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-01-13
Join date : 2009-07-22
Age : 21
Location : Canada
Favorite Pokémon : .
What site did you come from? : Topix. Haha
Do you Role Play? : No.
Favorite Artist and or Singer : MGK, Krewella, The pretty reckless,

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sun Aug 30, 2009 11:15 am

Lol Merrrr, you arent weird. I bet I'm weirder!
xD
lol bread is good....with PEANUT BUTTER!!! xD Pb makes both me and Skylar Hyper!! xD
Back to top Go down
View user profile
Holly

avatar

Female Posts : 175
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-01-13
Join date : 2009-07-22
Age : 21
Location : Canada
Favorite Pokémon : .
What site did you come from? : Topix. Haha
Do you Role Play? : No.
Favorite Artist and or Singer : MGK, Krewella, The pretty reckless,

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sun Aug 30, 2009 11:20 am

WOAH MERRRR THATS A LOT OF FRICKEN 9'S O.O"
Back to top Go down
View user profile
Hazel

avatar

Female Posts : 100
[R]ep|| : 11
Birthday : 1995-06-08
Join date : 2009-07-21
Age : 23
Location : misa misa will do anything for light kun!Does light love his misa misa? omg misa is annoying -.-is light pleased with Misa misa?
Favorite Pokémon : .cydaquil
What site did you come from? : GOOGLE
Do you Role Play? : Yes.
Favorite Artist and or Singer : - bullet for my valentine

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Sun Aug 30, 2009 8:02 pm

Skitty wrote:
ME TOO! Very Happy
WITH PARMESAN CHEESE! =9
ITS THE BEST.
xD
one time I sprinkled some in a really small bowl and ate it. lol I'm so weird. lol!
the only noodles i like r ramen noodles Smile
Back to top Go down
View user profile
Holly

avatar

Female Posts : 175
[R]ep|| : 21
Birthday : 1997-01-13
Join date : 2009-07-22
Age : 21
Location : Canada
Favorite Pokémon : .
What site did you come from? : Topix. Haha
Do you Role Play? : No.
Favorite Artist and or Singer : MGK, Krewella, The pretty reckless,

PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   Mon Aug 31, 2009 2:16 pm

xD cool
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Let's talk food.! :D   

Back to top Go down
 

Let's talk food.! :D

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum: You cannot reply to topics in this forum
PokeTimes :: Let Them Be R@Nd0m! :: Chitter Chatter away my friends! -